Inicijalizacija filtera

Saznajte više

Inicijalizacija

Odmah ispod varijabli u JS delu front templejta help desk mozemo naci sledece dve linije koda, u njihovom produzetku objasnjenje vezano za njihove promene kod svakog novog help desk-a:

openform('Help Desk',data,'.ovde-upisati-ime','openformpre','')        - Ova linija je svuda ista osim teksta "ovde-upisati-ime" i sluzi za pozivanje back forme "Help Desk". Naime, "ovde-upisati-ime" treba zameniti sa klasom div-a u koji smestamo help desk(primer: ".ime-klase"). Kao sto se vidi u primeru, ispred imena klase je obavezno bez razmaka upisati tacku. U HTML delu templejta stoji samo jedna linija koda, i to je div u koji se sve smesta. u "class" atributu ovog div-a takodje treba upisati isto ime kao i u pozivu funkcije gorepomenute openform.

function init_mobileapp_ime_templejta() {}     - Ovde se stavlja sav kod koji se izvrsava na inicijalizaciji help desk-a u mobilnoj aplikaciji, cak iako se ona ne koristi. ime funkcije je "init_mobileapp_" plus ime templejta. Ako se templejt zove "Prodavnica", funkcija ce se zvati "init_mobileapp_Prodavnica". Ukoliko u imenu templejta postoji razmak(space), u imenu ove funkcije se on zamenjuje sa donjom crtom(_). Primer imena sa razmakom: "init_mobileapp_Prodavnica_igracaka".

Skripte i stylesheet-ovi koji su potrebni help desk-u a nisam siguran gde da ih stavimo:

client_cases.css
client_communication.css
material-design-iconic-font.min.css
moment-with-locales.min.js
moment-duration-format.js
linkify.min.js
linkify-jquery.min.js

Ispod su opisane neke varijable koriscene kao parametri za pravljenje help desk-a. Ovo sigurno nije cela lista, i kako se budu pravili novi hd-ovi ovde je potrebno dodavati objasnjenja za podesavanja.

pageid - tekst - Upisuje se id stranice sa kojom je ovaj templejt povezan.

productcasetype - tekst - Varijabla koja definise za koji predmet se pravi help desk. Upisuje se sifra predmeta a ne naziv predmeta! Sifra predmeta se moze naci u osnovnom podesavanju predmeta.

casescustomsql - true/false - Da li se koristi standardni upit "cases" sa forme "Help Desk" za izvlacenje liste predmeta. Ukoliko je stavljeno true, moraju se dodati varijable customrecordset i templatesql. Vrednost ovih varijabli opisana ispod.

customrecordset - tekst - Ova varijabla se postavlja ukoliko je vrednost casescustomsql varijable "true". Opisuje ime custom komponente kojom se povlaci lista predmeta. Inicijalna vrednost ove varijable postavljena na "cases".

templatesql - tekst - U ovu varijablu se unosi ime templejta na kojem se nalazi komponenta upisana u varijablu customrecordset. Inicijalna vrednost je "Help Desk".

casescustomhtml - true/false - Odabirom vrednosti "true" koristimo html predlozak upisan u custom komponenti koja je upisana u varijabli customrecordset. Odabirom vrednosti "false" koristimo predefinisani html predlozak sa forme "Help Desk".

hdmenu - true/false - Ukoliko se upise vrednost "true", glavni meni sajta bice zamenjen custom menijem, za koji se mora napraviti komponenta "helpdeskmenu" na templejtu na kojem se pravi help desk.

newcaseable - true/false - Ukoliko korisnici mogu kreirati novi predmet po ovom tipu predmeta ovde se upisuje vrednost "true", u suprotnom staviti false.

mobileshadow - true/false - Na svakom novijem help desk-u zakucana vrednost "true", ukoliko je stavljeno "false" malo se menja izgled help desk-a i potrebno je malo prepraviti kod kako bi ovo funkcionisalo(Potpuno funkcionalni primer se moze naci na elastyc.net helpdesk-u).

nocommunication - true/false - Ukoliko se stavi vrednost "false", svim predmetima u listi se skida "onclick" atribut i ovime se sprecava bilo kakva interakcija na klik predmeta.

nofilters - true/false - Postavljanjem vrednosti "false" se uklanjaju filteri, ovo se koristi u varijanti kada lista predmeta ide preko celog ekrana, a filteri ne postoje.

checktickets - true/false - Na formi "Help Desk" stoji podesavanje za ovu varijablu, medjutim u trenutku pisanja teksta nisam mogao da nadjem gde se ovo koristi.

els - true/false - Ukoliko se koristi elasticsearch ovo postaviti na true.

percentfilterwidth - true/false - Sirina filtera postavljena u procentima kada je ova vrednost podesena na "true". U suprotnom se sirina racuna kalkulacijom (100vW-350px).

customstatus - true/false - Ukoliko se koristi custom upit za izvlacenje statusa po predmetu, ovde upisati "true" vrednost. Ovo se koristi iskljucivo uz varijable customstatuscomp i customstatustemp.

casecustomcomp - tekst - Ovde se upisuje ime nove custom komponente za statuse.

casecustomtemp - tekst - Ovde se upisuje ime templejta na kojem se nalazi custom komponenta za statuse.

customfilters - true/false- Ukoliko se koristi custom upit za izvlacenje filtera po predmetu, ovde upisati "true" vrednost. Ovo se koristi iskljucivo uz varijablu filtertemplate na kojoj se definise ime templejta na kojem se nalazi custom komponenta za filtere. Naziv custom komponente za filtere mora biti "dynfilters".

productcasetypefilter - tekst - Ukoliko postoji potreba, ovde se upisuje ime(sifra) predmeta sa kojeg se vuku filteri, ukoliko se ne koriste filteri sa predmeta za koji se pravi help desk. Inicijalna vrednost je vrednost predmeta za koji se pravi help desk i ne mora se menjati.

alertcase - broj - Nisam siguran za sta se ovo tacno koristi, neka stara varijabla za elastyc.net help desk, proverava da li notifikacije postoje i ukoliko postoje otvara "alerts" tab.

Saznajte više

Saznaćete na ovoj strani